obey-robots.txt
29 Maart 2024, 13:43
Goedemiddag bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Dommel Gebruikers Groep » Dommel digitale radio en televisie (HDTV) » Digitale radio of televisie storing
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Al twee maanden zonder internet en telefoon
fani38
( geen) Service van Dommel:


Sinds november ben ik klant bij dommel, en al na een maand is mijn lijn afgesloten omdat ze mijn proforma betalingen niet terug kunnen vinden. Na verschillende oproepen met de gsm (waar de rekeningen hoog oplopen) kunnen ze bij klantendienst niets doen zolang de betaling niet in orde is . Op 17 januari is het heractivatie van 75€ (wat schandalig veel) betaald.
Tot op heden is mijn lijn nog altijd niet geactiveerd. Ondertussen moet ik wel de betalingen die nog verstuurd worden tijdig betalen omdat ze anders de lijn gaan deactiveren. Kunnen ze of willen ze het niet horen dat de lijn al 2 maanden niet actief is. dus heb al twee maanden geen internet en geen telefoon.
Klantvriendelijkheid 0,
Service 0
Dommel = Rommel
groeten.
 
emmsor
Ja, ik moet al instemmen met dit verhaal score: 0
bij mij geraakt het niet aangesloten Angry

1 ste tel bij helpdesk zeiden ze niet langer dan 14 dagen tevoren aansl vragen en betalen.
Alles gestart (betaald ) half jan 2011, uiteindelijk een afspraak vorige vrijdag voor technieker. Noppes, geen bezoek, geen bericht (noch GSM noch nota in de bus). Helpdesk bij Dommel weten ze van niets, ze onderzoeken het (luid het). Ondertussen blijven ze wel facturen voorleggen, die je zou moeten betalen, tot wanneer het actief is, en nadien wordt het gereguleerd(zou moeten).
Heb nu zelf een datum voorgesteld waar zij op moeten reageren, en vermeld dat ik dus nu met extrakosten zit>> hogere GSMrekening ( geen vaste lijn nog niet), eerste facturen betaald. Mijn mededeling was dus: als alles werkt deze maand, pas facturen ter betaling te willen ontvangen vanaf augustus. Na 3 dagen nog geen antwoord hierop.
Als ze je een datum opleggen, wanneer de technieker komt, moet je thuis zijn van 09.00 t/m 18.00.anders 49 euro boete!!! Heb dit nu aan hun voorgelegd, een dag voor niets speciaal thuisgebleven.
Hopelijk reageren ze toch nog deze week, met een nieuwe datum of dat ze nog niets weten, van de technieker die geweest zou zijn.
check volgend forum ook es : http://userbase.be/forum/viewtopic.ph...57&t=29074
Shock
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al twee maanden zonder internet en telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Niks geen telefoon,internet Digitale radio of televisie storing : 1 27 okt 2018
11dagen geen telefoon internet Digitale radio of televisie storing : 1 14 okt 2018
Probleem met internet Storing : 4 11 aug 2014
geen internet Algemeen : 3 30 dec 2012
Na de overschakeling naar Speedconnect Plus GEEN internet! Opleveringsproblemen : 3 24 dec 2012
Gebruikers Online
· Gasten online: 3

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: ozzi
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Dommel?

Ja
Ja
27% [3 stemmen]

Nee
Nee
73% [8 stemmen]

Stemmen: 11
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
515,852 unieke bezoeken