en dus geen internet voor mijn professioneel werk en mijn broodwinning.
Badankt DOMMEL.
En hoe de helpdesk het zo lang uithoudt om me te bellen, en zich verschuilt achter "we hebben gemeten dat het signaal GOED is". Wel sukkels kom dan hier maar op de modem zien welk lichtje er NIET aan staat, namelijk de SYNC en DSL
Gaat aan/uit met een ritme van 20 tot 50 keer per uur.
En ik zal jullie blijven lastig vallen tot het opgelost is hoor !
10 dagen zijn we nu zonder DOMMEL ADSL signaal...ze mogen het van mij rekken tot in hun graf. Ben weldra daar weg.
Er zijn zeker 2 firma's die in deze categorie thuishoren, DOMMEL en TELENET: ze lachen de klanten die het contract met hen getekend hebben VIERKANT UIT en doen NIKS om maar te pogen aan hun wensen tegemoet te komen.
Beide zijn dus geen, en NOOIT MEER, nog leverancier van me.
Daarentegen, op de POSITIEVE LIJST staan KBC, zeer pro-actief en klantgericht (hun CEO heeft hiervoor dan ook een prijs van verdienste ontvangen), BELGACOM maybe iets duurder (alhoewel) maar behandelt zijn klanten tenminste EERVOL, en enkele andere maar 'k ga de lijst nu niet te lang maken.
ondertussen ben ik bij Dommel weg EN WAT EEN OPLUCHTING.
Heb nu weer BELGACOM en VDSL en geen problemen meer zoals met Dommel.
HEt lag dus niet aan onze lijn of modem...enkel aan de Dommel dienstverlening
die er niet in slaagt een goede technische dialoog met hun lijnleverencier belgacom te voeren...
alles had simpel kunne opgelost zijn als DOMMEL MAAR WILDE LUISTEREN naar hun klant.
Maar neen, ze zijn me voorgoed kwijt.
bijna een maand na mijn opzeg durft DOMMEL zonder enige pro-forma factuur (uitnodiging tot betaling) en zonder echte factuur een domiciliering te doen op mijn bankrekening. Heb het geld teruggevraagd, eerst beleefd, de feiten aantonend per mail, daarna nog eens aanmanend per mail, geen respons, enkel "we betalen nooit terug", dan via telefoon aandringend, reactie "probeer ons maar eens te dwingen via een aangetekend schrijven MIJNHEER" waarna de telefoon wordt dichtgegooid.
Aangetekend schrijven is dus nu verstuurd.
Zo'n houding naar klanten toe heb ik nog nooit meegemaakt !!!
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al vijf dagen geen stabiele sync', te verwijzen!