1 ste tel bij helpdesk zeiden ze niet langer dan 14 dagen tevoren aansl vragen en betalen.
Alles gestart (betaald ) half jan 2011, uiteindelijk een afspraak vorige vrijdag voor technieker. Noppes, geen bezoek, geen bericht (noch GSM noch nota in de bus). Helpdesk bij Dommel weten ze van niets, ze onderzoeken het (luid het). Ondertussen blijven ze wel facturen voorleggen, die je zou moeten betalen, tot wanneer het actief is, en nadien wordt het gereguleerd(zou moeten).
Heb nu zelf een datum voorgesteld waar zij op moeten reageren, en vermeld dat ik dus nu met extrakosten zit>> hogere GSMrekening ( geen vaste lijn nog niet), eerste facturen betaald. Mijn mededeling was dus: als alles werkt deze maand, pas facturen ter betaling te willen ontvangen vanaf augustus. Na 3 dagen nog geen antwoord hierop.
Als ze je een datum opleggen, wanneer de technieker komt, moet je thuis zijn van 09.00 t/m 18.00.anders 49 euro boete!!! Heb dit nu aan hun voorgelegd, een dag voor niets speciaal thuisgebleven.
Hopelijk reageren ze toch nog deze week, met een nieuwe datum of dat ze nog niets weten, van de technieker die geweest zou zijn.
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wachten ... wachten... wachten ....', te verwijzen!