obey-robots.txt
28 Maart 2024, 22:13
Goedenavond bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Dommel Gebruikers Groep » Dommel telefonie » Storing
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Onmogelijkheid bellen naar Mobistar GSM nummers
Vega
Ik heb reeds enkele keren opgemerkt dat ik naar sommige GSM-nummers niet kon bellen, dat ik meteen een melding kreeg in het Engels "dit nummer is niet actief" of iets dergelijks, naar andere GSM-nummers ging het dan weer prima...

Ik heb vandaag dan gemerkt dat dit enkel is naar GSM nummers die Mobistar gebruiken als netwerkleverancier (of Telenet die zelf ook Mobistar gebruikt)... Heeft iemand hetzelfde probleem voor gehad?
 
Admin
Ik heb vaker onderwerpen over deze problematiek gelezen. Het ligt hem dan aan de provider Mobistar.

Er kan iets fout zitten in de routing bij Mobistar of erger je provider heeft geen afspraken met Mobistar.

Het beste is de klantenservice hiervan op de hoogte te stellen.
Smile
 
Vega

Quote

Admin schreef:

Ik heb vaker onderwerpen over deze problematiek gelezen. Het ligt hem dan aan de provider Mobistar.

Er kan iets fout zitten in de routing bij Mobistar of erger je provider heeft geen afspraken met Mobistar.

Het beste is de klantenservice hiervan op de hoogte te stellen.

Het ligt sowieso aan Mobistar en niet aan Dommel? Wilt dit zeggen dat in België geen enkele Mobistar klant gebeld kan worden door een Dommel telefoonlijn? Dit lijkt me nogal een zeer groot probleem wat ook door Dommel zou moeten aangekaart worden bij Mobistar dan, niet?

Moest dit daadwerkelijk zo zijn weet ik niet zeker of we wel bij Dommel klant gaan bellen aangezien dit een nogal groot ongemak is, ik heb gisteren een mail gestuurd naar de servicedesk, hopelijk hebben deze een oplossing.

Bedankt voor je spoedig antwoord!
 
Admin
Eh, sorry het kan natuurlijk ook aan Dommel liggen. Bij 1 van de 2 providers gaat het mis.
Smile
 
Mobistar
Na marktonderzoek zijn 2 gezinsleden overgestapt naar Mobistar ... en idd we kunnen ze niet meer bellen met onze Dommel telefoon ... "Het oproepnummer is niet in gebruik" Sad !!!

Toevallig is er iemand op bezoek met een Mobistar gsmnummer van enkele jaren oud , en wonder boven wonder geloof het maar we kunnen deze Mobistar gsm nummer WEL bellen met onze Dommel telefoon.

Wie kan er nog aan uit ? Shock

En wie gaat dit verklaren en liefst oplossen? Dommel, Mobistar of de ombudsman ?
 
Admin
Via de ombudsman of het tv programma Basta heb je de meeste kans.
Smile
 
Loiariu
Mobistar gsm nummer WEL bellen met onze Dommel telefoon.

sbobet asia
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Onmogelijkheid bellen naar Mobistar GSM nummers', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na de overschakeling naar Speedconnect Plus GEEN internet! Opleveringsproblemen : 3 24 dec 2012
Basta haalt grap uit met Telecom provider Mobistar Klaagmuur : 1 13 jan 2011
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: ozzi
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Dommel?

Ja
Ja
27% [3 stemmen]

Nee
Nee
73% [8 stemmen]

Stemmen: 11
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
515,792 unieke bezoeken