Oeps! JavaScript ontbreekt! Uw Web browser heeft JavaScript uitstaan of ondersteund geen JavaScript. Om deze website optimaal te kunnen zien dient u JavaScript aan te zetten in uw Web browser en/of Firewall. Of verander van Web browser die wel JavaScript ondersteund; Firefox , Safari , Opera , Chrome of Internet Explorer nieuwer dan versie 6.
Algemeen, maar niet gemeen.
Emails ?
chretienjanssen
Geplaatst op 03 maart 2013, 18:32
Nieuweling
Berichten: 5
Lid sinds: 30 dec 2012
Zou het kunnen dat er geen emails door komen ? Ligt de server uit ? Als ik via webmail tracht te kijken, krijg ik de melding " fatale error ? Wie heeft info ? Grtjs
Admin
Geplaatst op 11 maart 2013, 18:33
Superbeheerder
Berichten: 24
Lid sinds: 30 mrt 2010
Lijkt me een storing bij Dommel. Is het al opgelost?
chretienjanssen
Geplaatst op 11 maart 2013, 18:40
Nieuweling
Berichten: 5
Lid sinds: 30 dec 2012
Jahoor, enkele uren later was het gelukkig opgelost !
Admin
Geplaatst op 11 maart 2013, 19:55
Superbeheerder
Berichten: 24
Lid sinds: 30 mrt 2010
Mooi zo. Sorry voor de late reactie.
ko
Geplaatst op 27 april 2016, 19:08
Nieuweling
Berichten: 2
Lid sinds: 27 apr 2016
Geachte,
Begin deze maand had ik probleem met mijn modem,(modem viel uit). ze hebben gezegd dat de modem stuk is,dat ik een nieuwe modem moest aanschaffen.ik vroeg de prijs 98 eur zonder levering ,ik vond het wat te duur. ze hadden mij iets voorgesteld om terug 2 jaar bij hun te blijven(2jaar contract dus) dat het goedkoper zal zijn rond 50eu. ik heb gevraagd om ze zelf te gaan halen ,als het mogelijk was.Het was inorde, en dat het maar 25 eu zal kosten. dus ben ik die ook effectief zelf gaan halen. Maar nu zie ik dat het 98 eu van mijn rekening afgehouden is. ik bel naar klantendienst ze kunnen mij niet helpen. ze gingen mij terug bellen maar nope. Wil je mij eens helpen met deze situatie. Mvg
Admin
Geplaatst op 27 april 2016, 20:20
Superbeheerder
Berichten: 24
Lid sinds: 30 mrt 2010
Er zit niets anders op dan dit via de klantenservice opgelost te krijgen.
Geldt in België ook 2 weken bedenktijd?
Zo ja, kijk dan eens of je over kunt stappen naar een andere provider. Krijg je vaak ook nog een gratis modem/router.
ko
Geplaatst op 27 april 2016, 20:56
Nieuweling
Berichten: 2
Lid sinds: 27 apr 2016
Ja das een schoon oplossing, wat ik opgemerkt heb beloftes worden niet nageleefd. Wordt deze niet gecontroleerd door de' verantwoordelijke .
Spring naar forum:
Helpdesk
Frequently Asked Questions
Storing
Werkzaamheden
Snelheid
Opleveringsproblemen
Instellingen software
Hardware instellingen
Firmware
Eigen netwerk
WiFi
Dommel kabel modems, Motorola, Arris,
Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie
Digitale radio of televisie storing
Digitale radio en televisie, tips & truuks
Decoders van derden voor digitale radio en tv.
Digitale radio en TV via de PC
Decoders van Dommel voor digitale radio en tv.
Welke zender wil je er nog bij hebben?
Analoge radio of televisie storing
Storing
Eigen telefoon netwerk
Abonnementen
Wat verandert er?
Algemeen
Dommel Gebruikers Groep
Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur
Klaagmuur
Nieuws van Dommel
Wat ontbreekt er op dit forum?
Nieuwsgroepen
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Emails ?', te verwijzen!
· Gasten online: 1
· Leden online: 0
· Nieuwste lid: ozzi
Nog geen lid? » Registreer « Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Wachtwoord vergeten?
Verzoek
nieuw wachtwoord.
Tevreden met Dommel?
Ja
27% [3 stemmen]
Nee
73% [8 stemmen]
Stemmen: 11
U moet inloggen om te stemmen. Gestart: 02 apr 2010