obey-robots.txt
28 Maart 2024, 23:23
Goedenavond bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Dommel Gebruikers Groep » Dommel diverse » Klaagmuur
Klacht of klachten en even je gal spuwen? Dat kan hier. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
al vijf dagen geen stabiele sync
vdabeeleh
en dus geen internet voor mijn professioneel werk en mijn broodwinning.
Badankt DOMMEL.

En hoe de helpdesk het zo lang uithoudt om me te bellen, en zich verschuilt achter "we hebben gemeten dat het signaal GOED is". Wel sukkels kom dan hier maar op de modem zien welk lichtje er NIET aan staat, namelijk de SYNC en DSL

Gaat aan/uit met een ritme van 20 tot 50 keer per uur.

En ik zal jullie blijven lastig vallen tot het opgelost is hoor !

goddank ben ik weldra bij jullie weg.
 
vdabeeleh
10 dagen zijn we nu zonder DOMMEL ADSL signaal...ze mogen het van mij rekken tot in hun graf. Ben weldra daar weg.

Er zijn zeker 2 firma's die in deze categorie thuishoren, DOMMEL en TELENET: ze lachen de klanten die het contract met hen getekend hebben VIERKANT UIT en doen NIKS om maar te pogen aan hun wensen tegemoet te komen.

Beide zijn dus geen, en NOOIT MEER, nog leverancier van me.

Daarentegen, op de POSITIEVE LIJST staan KBC, zeer pro-actief en klantgericht (hun CEO heeft hiervoor dan ook een prijs van verdienste ontvangen), BELGACOM maybe iets duurder (alhoewel) maar behandelt zijn klanten tenminste EERVOL, en enkele andere maar 'k ga de lijst nu niet te lang maken.
 
vdabeeleh
ondertussen ben ik bij Dommel weg EN WAT EEN OPLUCHTING.
Heb nu weer BELGACOM en VDSL en geen problemen meer zoals met Dommel.
HEt lag dus niet aan onze lijn of modem...enkel aan de Dommel dienstverlening
die er niet in slaagt een goede technische dialoog met hun lijnleverencier belgacom te voeren...

alles had simpel kunne opgelost zijn als DOMMEL MAAR WILDE LUISTEREN naar hun klant.
Maar neen, ze zijn me voorgoed kwijt.
 
vdabeeleh
bijna een maand na mijn opzeg durft DOMMEL zonder enige pro-forma factuur (uitnodiging tot betaling) en zonder echte factuur een domiciliering te doen op mijn bankrekening. Heb het geld teruggevraagd, eerst beleefd, de feiten aantonend per mail, daarna nog eens aanmanend per mail, geen respons, enkel "we betalen nooit terug", dan via telefoon aandringend, reactie "probeer ons maar eens te dwingen via een aangetekend schrijven MIJNHEER" waarna de telefoon wordt dichtgegooid.

Aangetekend schrijven is dus nu verstuurd.

Zo'n houding naar klanten toe heb ik nog nooit meegemaakt !!!
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al vijf dagen geen stabiele sync', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Niks geen telefoon,internet Digitale radio of televisie storing : 1 27 okt 2018
11dagen geen telefoon internet Digitale radio of televisie storing : 1 14 okt 2018
2013/04/05 - Geen internetverbinding Storing : 2 05 apr 2013
geen internet Algemeen : 3 30 dec 2012
Na de overschakeling naar Speedconnect Plus GEEN internet! Opleveringsproblemen : 3 24 dec 2012
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: ozzi
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Dommel?

Ja
Ja
27% [3 stemmen]

Nee
Nee
73% [8 stemmen]

Stemmen: 11
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
515,801 unieke bezoeken