obey-robots.txt
20 April 2024, 05:29
Goedenacht bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Nederlandse ISP's
· caiway.gebruikers.eu
· freedom.gebruikers.eu
· glasvezel.gebruikers.eu
· kpn.gebruikers.eu
· nlex.gebruikers.eu
· online.gebruikers.eu
· stipte.gebruikers.eu
· tele2.gebruikers.eu
· t-mobile.gebruikers.eu
· vodafone.gebruikers.eu
· xs4all.gebruikers.eu
· zeelandnet.gebruikers.eu
· ziggo.gebruikers.eu
Onderwerp bekijken
Dommel Gebruikers Groep » Dommel verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
al vijf dagen geen stabiele sync
vdabeeleh
zie ook onder "klaagmuur" voor details
zie ook op userbase.be onder dommel, verschillende personen hebben hetzelfde gehad, niks aan te doen Dommel, slechts één oplossing voor de gebruikers, over naar Belgacom VDSL

wat gebeurt er: al vijf dagen een sync die om de 2 à 3 minuten uitvalt, uitzonderlijk hebben we eens 1u45 lang geen onderbreking gehad, maar daarna weer volop. Modem wisselen helpt niet, snelheid van Meer dan 4Mb naar 4 Mb en zelfs 3,3 Mbit laten zetten, heeft ook niks geholpen. Dommel zegt "signaal is OK", Belgacom zegt "signaal is onstabiel" (wie heeft nu weer gelijk hé ?)
En maandenlang was het goed gegaan zelfs aan hogere adsl+ snelheden, en dan plots catastrofe...kan niks meer doen voor het werk (VPN - SAP..;want moet om de 2-3 minuten alweer verbinden/inloggen...Niet te doen dus.

enfin, good luck Dommel met die Rommel. Op 12 mei ben ik terug Belgacom. Er is immers een zeer voordelige actie nu met gratis vdsl modem en aansluiting, en free weekend HSDPA verkeer voor mobiel internet.

En belgacom heeft tenminste een helpdesk waar iemand op zit. En als ik onterecht heb betaald voor iets wat ik niet gevraagd had dan betalen ze me zonder morren terug. Da's pas service.

Allen daarheen dus.

mvg
hugo
 
Admin
Voor Belgacom heb ik ook een forum opgezet! Zie;http://belgacom.gebruikers-groep.be
Smile
 
vdabeeleh
heb juist nog eens ZELF opgebeld naar dommel omdat ze het vertikken me op de hoogte te houden van de status.

Ben grandioos uitgekafferd geweest door de dame van de administratie die haar naam niet wilde zeggen, en ze zag er het nut niet van in me de kosten terug te betalen van de 1à dagen dat ik nu al geen internet heb...ZE ZIJN NIET VERANTWOORDELIJK (..voor de diensten die ze zelf verkopen NOTA BENE...enkel de KASSA interesseert hen...

Maar goed, nog 2 dagjes en ik ben terug BELGACOM klant, en daar betalen ze me prompt terug als ik het nodig vind en als ik geen DIENST heb gehad...Dus allen naar BELGACOM?

en als DOMMEL zo verder doet (BOERT zal ik maar zeggen) zonder ENIGE KENNIS VAN WAT KLANTENSERVICE IS) dan is binnen de kortste keren ook deze site niet meer nodig wegens GEEN DOMMEL GEBRUIKERS meer.

 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al vijf dagen geen stabiele sync', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Niks geen telefoon,internet Digitale radio of televisie storing : 1 27 okt 2018
11dagen geen telefoon internet Digitale radio of televisie storing : 1 14 okt 2018
2013/04/05 - Geen internetverbinding Storing : 2 05 apr 2013
geen internet Algemeen : 3 30 dec 2012
Na de overschakeling naar Speedconnect Plus GEEN internet! Opleveringsproblemen : 3 24 dec 2012
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: ozzi
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?

» Registreer «
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Leden enquête
Tevreden met Dommel?

Ja
Ja
27% [3 stemmen]

Nee
Nee
73% [8 stemmen]

Stemmen: 11
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
516,447 unieke bezoeken