Na de overschakeling naar Speedconnect Plus zit ik al 7!!! dagen zonder internet!!! En Dommel heeft vandaag een brugske genomen en ALLE klanten met hun problemen moeten tot woensdag wachten- ongeloofelijk!Belgacom zegt-ligt aan Dommel, Dommel heeft verlof... Vandaag geen internet- woensdag einde contract.
Ben je daarvoor een nieuw contract aangegaan? Of is je huidige contract aangepast aan de nieuwe omstandigheden?
Dit is van belang i.v.m. het opzeggen.
Ik ben bang dat je dommel de gelegenheid moet geven het probleem op te lossen. Dat neemt niet weg dat dit binnen een acceptabele termijn moet gebeuren.
Het best kun je ze schriftelijk en aangetekend (fax ontvangstbewijs is ook mogelijk) "in gebreke stellen" en een oplostermijn van een week eisen. Lukt het niet dan zijn ze in gebreke gebleven en kun je je contract als ontbonden beschouwen.
Hallo
Dank je wel voor de snelle response. Nee, ik ben al 5 jaar klant bij Dommel en dit was maar een upgrade naar de snellere (duurste) lijn. Ik ben zelf een ITer en ik moest zelf met BLG en Dommel bellen om de overschakeling op beide kanten op te volgen want BLG was er iets vergeten en Dommel heeft dat niet opgevolgd, dus ik was er tussen en dat was door Dommel beloofd dat het op vrijdagavond in orde zou moeten zijn en voila - niks marcheert en ze hebben een brugdag vandaag... Als ze me woensdag niet kunnen helpen dan zal ik zeker en vast uw advies volgen
Nog eens bedankt en prettige feesten!
Grtz,
Michael.
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na de overschakeling naar Speedconnect Plus GEEN internet!', te verwijzen!