obey-robots.txt
22 Juli 2019, 20:16
Goedenavond bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Ruil text ads (adwords)
Krijg meer bezoekers en backlinks met Ad-Vertise.nl. Hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties België" en maak je eigen tekst advertentie. Kies een advertentie formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties België hebben gekozen. Bekijk advertentie formaten.
Nederlandse ISP's
· Caiway.Gebruikers.Eu
· Glasvezel.Gebruikers.Eu
· Kabel.Gebruikers.Eu
· Kpn.Gebruikers.Eu
· Nlex.Gebruikers.Eu
· Online.Gebruikers.Eu
· Stipte.Gebruikers.Eu
· Tele2.Gebruikers.Eu
· Telfort.Gebruikers.Eu
· T-Mobile.Gebruikers.Eu
· Vodafone.Gebruikers.Eu
· Xs4all.Gebruikers.Eu
· Zeelandnet.Gebruikers.Eu
· Ziggo.Gebruikers.Eu
Onderwerp bekijken
Dommel Gebruikers Groep » Dommel verbindingsproblemen » Opleveringsproblemen
 Onderwerp afdrukken
Na de overschakeling naar Speedconnect Plus GEEN internet!
miknet81
Na de overschakeling naar Speedconnect Plus zit ik al 7!!! dagen zonder internet!!! En Dommel heeft vandaag een brugske genomen en ALLE klanten met hun problemen moeten tot woensdag wachten- ongeloofelijk!Belgacom zegt-ligt aan Dommel, Dommel heeft verlof... Vandaag geen internet- woensdag einde contract.
 
Admin
Ben je daarvoor een nieuw contract aangegaan? Of is je huidige contract aangepast aan de nieuwe omstandigheden?

Dit is van belang i.v.m. het opzeggen.

Ik ben bang dat je dommel de gelegenheid moet geven het probleem op te lossen. Dat neemt niet weg dat dit binnen een acceptabele termijn moet gebeuren.

Het best kun je ze schriftelijk en aangetekend (fax ontvangstbewijs is ook mogelijk) "in gebreke stellen" en een oplostermijn van een week eisen. Lukt het niet dan zijn ze in gebreke gebleven en kun je je contract als ontbonden beschouwen.

Ik ben trouwens niet van dommel.

Succes.
Smile
 
miknet81
Hallo Smile
Dank je wel voor de snelle response. Nee, ik ben al 5 jaar klant bij Dommel en dit was maar een upgrade naar de snellere (duurste) lijn. Ik ben zelf een ITer en ik moest zelf met BLG en Dommel bellen om de overschakeling op beide kanten op te volgen want BLG was er iets vergeten en Dommel heeft dat niet opgevolgd, dus ik was er tussen en dat was door Dommel beloofd dat het op vrijdagavond in orde zou moeten zijn en voila - niks marcheert en ze hebben een brugdag vandaag... Als ze me woensdag niet kunnen helpen dan zal ik zeker en vast uw advies volgen Smile

Nog eens bedankt en prettige feesten!

Grtz,
Michael.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Na de overschakeling naar Speedconnect Plus GEEN internet!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Niks geen telefoon,internet Digitale radio of televisie storing : 1 27 okt 2018
11dagen geen telefoon internet Digitale radio of televisie storing : 1 14 okt 2018
Onmogelijkheid bellen naar Mobistar GSM nummers Storing : 7 14 aug 2017
Probleem met internet Storing : 4 11 aug 2014
2013/04/05 - Geen internetverbinding Storing : 2 05 apr 2013
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: ozzi
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Shoutbox
You must login to post a message.

29 maart 2014, 17:42
Dommel seem to be 'stonewalling' me still!! They must be out of business.

22 maart 2014, 12:44
Hi Roibe and Admin. How do I get Dommel to respond when I get 'Stonewalled' ! Any statutary bodies I can get in touch with to resolve getting my money back?

22 maart 2014, 11:05
Zeer tevreden met Dommel. geen storingen, correcte facturen, goede snelheid. al met al zeer tevreden.

21 maart 2014, 12:49
Where is Dommel - have they gone 'bust'? They do not answer my calls or reply to emails. I have cancelled my contract 27/2/14 since they did not connect me and still waiting for my money back

08 juni 2013, 09:55
verlaat het lekke schip dommel voordat het volledig zinkt.Ik ben weg.Altijd technische storingen of uival.

08 juni 2013, 09:52
Niks anders dan problemen met dommel.Telefoon slechte ontvangst of valt een tijd uit.Is nu ook nog afgesloten voor 1 maand omdat ik aan 1500min.gratis zit.Waar ik recht heb op 2000min.Ik ga naar een a

05 april 2013, 12:04
nog iemand problemen met email ?

30 december 2012, 13:50
Ligt de server uit ? Geen internet sinds gisteravond 29/12 23h00 ?

05 november 2012, 22:19
Helpdesk bellen!

05 november 2012, 17:44
hoe kan ik mijn contract met Dommel opzeggen ?
Gratis ads met Ad-Vertise
Ad-Vertise hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties België" en maak een eigen tekst advertentie. Kies een ad formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties België hebben gekozen.
Leden enquête
Tevreden met Dommel?

Ja
Ja
27% [3 stemmen]

Nee
Nee
73% [8 stemmen]

Stemmen: 11
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
368,274 unieke bezoeken