obey-robots.txt
25 Augustus 2019, 11:04
Goedemorgen bezoeker
Navigatie
RSS Feeds
Articles Blog Downloads Forums News Web Links
Ruil text ads (adwords)
Krijg meer bezoekers en backlinks met Ad-Vertise.nl. Hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties België" en maak je eigen tekst advertentie. Kies een advertentie formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties België hebben gekozen. Bekijk advertentie formaten.
Nederlandse ISP's
· Caiway.Gebruikers.Eu
· Glasvezel.Gebruikers.Eu
· Kabel.Gebruikers.Eu
· Kpn.Gebruikers.Eu
· Nlex.Gebruikers.Eu
· Online.Gebruikers.Eu
· Stipte.Gebruikers.Eu
· Tele2.Gebruikers.Eu
· Telfort.Gebruikers.Eu
· T-Mobile.Gebruikers.Eu
· Vodafone.Gebruikers.Eu
· Xs4all.Gebruikers.Eu
· Zeelandnet.Gebruikers.Eu
· Ziggo.Gebruikers.Eu
Onderwerp bekijken
Dommel Gebruikers Groep » Dommel digitale radio en televisie (HDTV) » Digitale radio of televisie storing
 Onderwerp afdrukken
Al twee maanden zonder internet en telefoon
fani38
( geen) Service van Dommel:


Sinds november ben ik klant bij dommel, en al na een maand is mijn lijn afgesloten omdat ze mijn proforma betalingen niet terug kunnen vinden. Na verschillende oproepen met de gsm (waar de rekeningen hoog oplopen) kunnen ze bij klantendienst niets doen zolang de betaling niet in orde is . Op 17 januari is het heractivatie van 75€ (wat schandalig veel) betaald.
Tot op heden is mijn lijn nog altijd niet geactiveerd. Ondertussen moet ik wel de betalingen die nog verstuurd worden tijdig betalen omdat ze anders de lijn gaan deactiveren. Kunnen ze of willen ze het niet horen dat de lijn al 2 maanden niet actief is. dus heb al twee maanden geen internet en geen telefoon.
Klantvriendelijkheid 0,
Service 0
Dommel = Rommel
groeten.
 
emmsor
Ja, ik moet al instemmen met dit verhaal score: 0
bij mij geraakt het niet aangesloten Angry

1 ste tel bij helpdesk zeiden ze niet langer dan 14 dagen tevoren aansl vragen en betalen.
Alles gestart (betaald ) half jan 2011, uiteindelijk een afspraak vorige vrijdag voor technieker. Noppes, geen bezoek, geen bericht (noch GSM noch nota in de bus). Helpdesk bij Dommel weten ze van niets, ze onderzoeken het (luid het). Ondertussen blijven ze wel facturen voorleggen, die je zou moeten betalen, tot wanneer het actief is, en nadien wordt het gereguleerd(zou moeten).
Heb nu zelf een datum voorgesteld waar zij op moeten reageren, en vermeld dat ik dus nu met extrakosten zit>> hogere GSMrekening ( geen vaste lijn nog niet), eerste facturen betaald. Mijn mededeling was dus: als alles werkt deze maand, pas facturen ter betaling te willen ontvangen vanaf augustus. Na 3 dagen nog geen antwoord hierop.
Als ze je een datum opleggen, wanneer de technieker komt, moet je thuis zijn van 09.00 t/m 18.00.anders 49 euro boete!!! Heb dit nu aan hun voorgelegd, een dag voor niets speciaal thuisgebleven.
Hopelijk reageren ze toch nog deze week, met een nieuwe datum of dat ze nog niets weten, van de technieker die geweest zou zijn.
check volgend forum ook es : http://userbase.be/forum/viewtopic.ph...57&t=29074
Shock
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al twee maanden zonder internet en telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Niks geen telefoon,internet Digitale radio of televisie storing : 1 27 okt 2018
11dagen geen telefoon internet Digitale radio of televisie storing : 1 14 okt 2018
Probleem met internet Storing : 4 11 aug 2014
geen internet Algemeen : 3 30 dec 2012
Na de overschakeling naar Speedconnect Plus GEEN internet! Opleveringsproblemen : 3 24 dec 2012
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0
· Nieuwste lid: ozzi
Inloggen
Geef gebruikersnaam

Wachtwoord



Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Shoutbox
You must login to post a message.

29 maart 2014, 17:42
Dommel seem to be 'stonewalling' me still!! They must be out of business.

22 maart 2014, 12:44
Hi Roibe and Admin. How do I get Dommel to respond when I get 'Stonewalled' ! Any statutary bodies I can get in touch with to resolve getting my money back?

22 maart 2014, 11:05
Zeer tevreden met Dommel. geen storingen, correcte facturen, goede snelheid. al met al zeer tevreden.

21 maart 2014, 12:49
Where is Dommel - have they gone 'bust'? They do not answer my calls or reply to emails. I have cancelled my contract 27/2/14 since they did not connect me and still waiting for my money back

08 juni 2013, 09:55
verlaat het lekke schip dommel voordat het volledig zinkt.Ik ben weg.Altijd technische storingen of uival.

08 juni 2013, 09:52
Niks anders dan problemen met dommel.Telefoon slechte ontvangst of valt een tijd uit.Is nu ook nog afgesloten voor 1 maand omdat ik aan 1500min.gratis zit.Waar ik recht heb op 2000min.Ik ga naar een a

05 april 2013, 12:04
nog iemand problemen met email ?

30 december 2012, 13:50
Ligt de server uit ? Geen internet sinds gisteravond 29/12 23h00 ?

05 november 2012, 22:19
Helpdesk bellen!

05 november 2012, 17:44
hoe kan ik mijn contract met Dommel opzeggen ?
Gratis ads met Ad-Vertise
Ad-Vertise hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties België" en maak een eigen tekst advertentie. Kies een ad formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties België hebben gekozen.
Leden enquête
Tevreden met Dommel?

Ja
Ja
27% [3 stemmen]

Nee
Nee
73% [8 stemmen]

Stemmen: 11
U moet inloggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
372,609 unieke bezoeken