obey-robots.txt
23 April 2019, 08:01
Goedemorgen bezoeker
Navigatie
Ruil text ads (adwords)
Krijg meer bezoekers en backlinks met Ad-Vertise.nl. Hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties België" en maak je eigen tekst advertentie. Kies een advertentie formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties België hebben gekozen. Bekijk advertentie formaten.
Nederlandse ISP's
· Caiway.Gebruikers.Eu
· Glasvezel.Gebruikers.Eu
· Kabel.Gebruikers.Eu
· Kpn.Gebruikers.Eu
· Nlex.Gebruikers.Eu
· Online.Gebruikers.Eu
· Stipte.Gebruikers.Eu
· Tele2.Gebruikers.Eu
· Telfort.Gebruikers.Eu
· T-Mobile.Gebruikers.Eu
· Vodafone.Gebruikers.Eu
· Xs4all.Gebruikers.Eu
· Zeelandnet.Gebruikers.Eu
· Ziggo.Gebruikers.Eu
Onderwerp bekijken
Dommel Gebruikers Groep » Dommel diverse » Klaagmuur
Klacht of klachten en even je gal spuwen? Dat kan hier. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

al vijf dagen geen stabiele sync

vdabeeleh
en dus geen internet voor mijn professioneel werk en mijn broodwinning.
Badankt DOMMEL.

En hoe de helpdesk het zo lang uithoudt om me te bellen, en zich verschuilt achter "we hebben gemeten dat het signaal GOED is". Wel sukkels kom dan hier maar op de modem zien welk lichtje er NIET aan staat, namelijk de SYNC en DSL

Gaat aan/uit met een ritme van 20 tot 50 keer per uur.

En ik zal jullie blijven lastig vallen tot het opgelost is hoor !

goddank ben ik weldra bij jullie weg.
 
vdabeeleh
10 dagen zijn we nu zonder DOMMEL ADSL signaal...ze mogen het van mij rekken tot in hun graf. Ben weldra daar weg.

Er zijn zeker 2 firma's die in deze categorie thuishoren, DOMMEL en TELENET: ze lachen de klanten die het contract met hen getekend hebben VIERKANT UIT en doen NIKS om maar te pogen aan hun wensen tegemoet te komen.

Beide zijn dus geen, en NOOIT MEER, nog leverancier van me.

Daarentegen, op de POSITIEVE LIJST staan KBC, zeer pro-actief en klantgericht (hun CEO heeft hiervoor dan ook een prijs van verdienste ontvangen), BELGACOM maybe iets duurder (alhoewel) maar behandelt zijn klanten tenminste EERVOL, en enkele andere maar 'k ga de lijst nu niet te lang maken.
 
vdabeeleh
ondertussen ben ik bij Dommel weg EN WAT EEN OPLUCHTING.
Heb nu weer BELGACOM en VDSL en geen problemen meer zoals met Dommel.
HEt lag dus niet aan onze lijn of modem...enkel aan de Dommel dienstverlening
die er niet in slaagt een goede technische dialoog met hun lijnleverencier belgacom te voeren...

alles had simpel kunne opgelost zijn als DOMMEL MAAR WILDE LUISTEREN naar hun klant.
Maar neen, ze zijn me voorgoed kwijt.
 
vdabeeleh
bijna een maand na mijn opzeg durft DOMMEL zonder enige pro-forma factuur (uitnodiging tot betaling) en zonder echte factuur een domiciliering te doen op mijn bankrekening. Heb het geld teruggevraagd, eerst beleefd, de feiten aantonend per mail, daarna nog eens aanmanend per mail, geen respons, enkel "we betalen nooit terug", dan via telefoon aandringend, reactie "probeer ons maar eens te dwingen via een aangetekend schrijven MIJNHEER" waarna de telefoon wordt dichtgegooid.

Aangetekend schrijven is dus nu verstuurd.

Zo'n houding naar klanten toe heb ik nog nooit meegemaakt !!!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al vijf dagen geen stabiele sync', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum Antw. Laatste bericht
Niks geen telefoon,internet Digitale radio of televisie storing 1 27 oktober 2018, 12:02
11dagen geen telefoon internet Digitale radio of televisie storing 1 14 oktober 2018, 23:21
2013/04/05 - Geen internetverbinding Storing 2 05 april 2013, 20:14
geen internet Algemeen 3 30 december 2012, 16:35
Na de overschakeling naar Speedconnect Plus GEEN internet! Opleveringsproblemen 3 24 december 2012, 14:10
Gebruikers Online
· Gasten online: 1

· Leden online: 0

· Totaal aantal leden: 32
· Nieuwste lid: ozzi
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

29 maart 2014, 17:42
Dommel seem to be 'stonewalling' me still!! They must be out of business.

22 maart 2014, 12:44
Hi Roibe and Admin. How do I get Dommel to respond when I get 'Stonewalled' ! Any statutary bodies I can get in touch with to resolve getting my money back?

22 maart 2014, 11:05
Zeer tevreden met Dommel. geen storingen, correcte facturen, goede snelheid. al met al zeer tevreden.

21 maart 2014, 12:49
Where is Dommel - have they gone 'bust'? They do not answer my calls or reply to emails. I have cancelled my contract 27/2/14 since they did not connect me and still waiting for my money back

08 juni 2013, 09:55
verlaat het lekke schip dommel voordat het volledig zinkt.Ik ben weg.Altijd technische storingen of uival.

08 juni 2013, 09:52
Niks anders dan problemen met dommel.Telefoon slechte ontvangst of valt een tijd uit.Is nu ook nog afgesloten voor 1 maand omdat ik aan 1500min.gratis zit.Waar ik recht heb op 2000min.Ik ga naar een a

05 april 2013, 12:04
nog iemand problemen met email ?

30 december 2012, 13:50
Ligt de server uit ? Geen internet sinds gisteravond 29/12 23h00 ?

05 november 2012, 22:19
Helpdesk bellen!

05 november 2012, 17:44
hoe kan ik mijn contract met Dommel opzeggen ?
Gratis ads met Ad-Vertise
Ad-Vertise hoe werkt het? Registreer, selecteer "Advertenties België" en maak een eigen tekst advertentie. Kies een ad formaat, pas de kleuren aan en plaats html code op je eigen website. Nu worden jouw advertenties vertoont op alle deelnemende websites die óók voor Advertenties België hebben gekozen.
Enquête
Tevreden met Dommel?

Ja
Enquête: Tevreden met Dommel? Ja 27% [3 stemmen]
27% [3 stemmen]

Nee
Enquête: Tevreden met Dommel? Nee 73% [8 stemmen]
73% [8 stemmen]

Stemmen: 11
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 02 apr 2010
354,981 unieke bezoeken