zie ook onder "klaagmuur" voor details
zie ook op userbase.be onder dommel, verschillende personen hebben hetzelfde gehad, niks aan te doen Dommel, slechts één oplossing voor de gebruikers, over naar Belgacom VDSL
wat gebeurt er: al vijf dagen een sync die om de 2 Ã 3 minuten uitvalt, uitzonderlijk hebben we eens 1u45 lang geen onderbreking gehad, maar daarna weer volop. Modem wisselen helpt niet, snelheid van Meer dan 4Mb naar 4 Mb en zelfs 3,3 Mbit laten zetten, heeft ook niks geholpen. Dommel zegt "signaal is OK", Belgacom zegt "signaal is onstabiel" (wie heeft nu weer gelijk hé ?)
En maandenlang was het goed gegaan zelfs aan hogere adsl+ snelheden, en dan plots catastrofe...kan niks meer doen voor het werk (VPN - SAP..;want moet om de 2-3 minuten alweer verbinden/inloggen...Niet te doen dus.
enfin, good luck Dommel met die Rommel. Op 12 mei ben ik terug Belgacom. Er is immers een zeer voordelige actie nu met gratis vdsl modem en aansluiting, en free weekend HSDPA verkeer voor mobiel internet.
En belgacom heeft tenminste een helpdesk waar iemand op zit. En als ik onterecht heb betaald voor iets wat ik niet gevraagd had dan betalen ze me zonder morren terug. Da's pas service.
heb juist nog eens ZELF opgebeld naar dommel omdat ze het vertikken me op de hoogte te houden van de status.
Ben grandioos uitgekafferd geweest door de dame van de administratie die haar naam niet wilde zeggen, en ze zag er het nut niet van in me de kosten terug te betalen van de 1Ã dagen dat ik nu al geen internet heb...ZE ZIJN NIET VERANTWOORDELIJK (..voor de diensten die ze zelf verkopen NOTA BENE...enkel de KASSA interesseert hen...
Maar goed, nog 2 dagjes en ik ben terug BELGACOM klant, en daar betalen ze me prompt terug als ik het nodig vind en als ik geen DIENST heb gehad...Dus allen naar BELGACOM?
en als DOMMEL zo verder doet (BOERT zal ik maar zeggen) zonder ENIGE KENNIS VAN WAT KLANTENSERVICE IS) dan is binnen de kortste keren ook deze site niet meer nodig wegens GEEN DOMMEL GEBRUIKERS meer.
Spring naar forum:
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'al vijf dagen geen stabiele sync', te verwijzen!